Others

Meh le follow...

Friday, July 29, 2011

Follower ke-400


Sempena kedatangan Ramadan yang mulia, maka dengan ini mempersembahkan follower blog MEMBURU CINTA HAKIKI YANG ke-400...


Untuk cik Ayu, terimalah award yang tak seberapa ini daripada Encik Reza.




************************
Dan macam biasalah, tidak dilupakan juga kepada follower yang ke-399...




************************
Dan follower yang ke-401...

CIK JAJA CORNER  

WARNA-WARNI KEHIDUPAN, SEDIKIT MOMENT ~ SEDIKIT VALUE ~ DATANGNYA KENANGAN..   

http://blog-cik-jaja.blogspot.com/



Jom ramai-ramai terjah blog mereka...

10 comments:

  1. eh2! bolg ayu! hahah.. thanks ye.. =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih
    dan tahniah juga =)

    ReplyDelete
  3. eh eh blog saye pun ade laaa tq2 tuan tanah hehe :)

    ReplyDelete
  4. lepas nih kalu 500 bole buat kenduri makan free :)

    ReplyDelete
  5. ohh ayu!:
    Ye, blog Ayu la.. Knape x percaye ek? haha..

    purplekyu^_^ & Hishyamuddin:
    Trima ksih yaa.. :-)

    Cik JaJa:
    Welcome.. ade masa jengok2 la lagi blog tuan tanah ni ye..

    syrupmasin:
    bulih2.. minta stiap follower sumbang RM 10.00 sorg.. pastu kita wat kat hotel.

    ReplyDelete
  6. bainye tuan tanah promote blog :) sekali 3 tu!

    ReplyDelete
  7. Gua dh follow...baru je follow

    ReplyDelete
  8. tak lame lg naik 500 tu..tahniah!

    ReplyDelete
  9. iMBobo:
    Sesekali wat keje amal.. hehe..

    mozuba:
    Thankz follow.. Already follow your blog..

    kotak bulat:
    Macih2..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails