Others

Meh le follow...

Monday, August 12, 2013

Nostalgia raya 2013

Salam Aidilfitri Maap Zahir dan Batin..
Taqabballah minna waminkum..
Moga amalan kita sepanjang bulan Ramadan diterima..
Amin...

Setelah sebulan berpuasa, makanya tibalah hari raya..
Rayaku cam biasa saja, anak isteri belum ada lagi.. So, feel tu tak berapa nak ada.. 
Kononnya..
Cuti raya paling pendek, 4 hari saja, dan Isnin dah kena kerja..

Dan dengan ini, dipersembahkan beberapa keping gambar raya..

With my kawan.. Bosan katanya, so hari raya pertama dia dah datang rumah nak beraya. 
With my sepupu-sepapat, tatkala sedang beraya. 
Oh, wajahku sangat bercahaya. Sinaran nur iman mungkin??? Cehhh..
With my mom and adeq2..
Aku kata:
"Kat dunia ni sebenarnya mana ada hari raya. Hari raya yang sebenar adalah di akhirat nanti tatkala kau dah disahkan confirm menjadi penghuni syurga.."

10 comments:

  1. selamat hari raya
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Ann.. jemput dtg umah... hehe..

      Delete
  2. Selamat hari raya juga... Jemput datang rumah...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. sampin??? standard bujang la x pkai sampin.. haha...

      Delete
  4. Assalamualaikum. selamat hari raya. maaf zahir dan batin. salam perkenalan dari sheila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam... slmt ari raya.. salam kenal jgak.. :)

      Delete

Related Posts with Thumbnails