Others

Meh le follow...

Saturday, March 21, 2015

Di saat aku ingin menikah

Dalam ramai-ramai kawan sekolah aku yang buat kenduri kawin baru inilah aku dapat menghadirkan diri disebabkan dah tercampak jauh ke hujung Selangor. Aku dulu sekolah dekat Sepang dan sekarang dah berpindah di Sabak Bernam. Untung-untung ada jugaklah sesat sorang kawan sekolah aku dulu yang kini turut berpindah balik kampung macam aku ni.

Selamat pengantin baru kawan. Aku tumpang gembira dan tumpang ambil berkat sekali datang majlis kau ni mudah-mudahan cepat sikit sampai jodoh aku ni. Haishh, umur dah makin lanjut dah ni wei..


Aku kata:
Nak dapat isteri yang baik, kita kena jadi baik dulu.

2 comments:

  1. Replies
    1. dalam Quran pun ada sebut perempuan yg baik utk lelaki yg baik & begitulah sebaliknya..

      Delete

Related Posts with Thumbnails