Others

Meh le follow...

Saturday, April 18, 2015

Comeback lagi sekali...

Assalamualaikum…

Aku rasa macam nak buat kemunculan semula dalam arena blog ni. Tapi persoalannya ada ke yang masih kenal blog aku ni lagi? Ada lagi ke peminat blog ni sewaktu ia agak terkenal suatu ketika dahulu? Tapi bila masa blog aku ni pernah terkenal? Kih kih…

Oh, nampaknya strategi pemasaran dan pengiklan aku tidak berkesan! Kena tukar strategi ni. Mungkin aku perlu membuat iklan di TV di waktu-waktu perdana umpamanya ketika Buletin TV3 misalnya. Cehhh, hang ingat hang tu jual produk jamu terkenal ala-ala produk D’Herbs terlajak laris tu ka? Eh, sejak bila D’Herbs jual jamu?

Atau mungkin aku perlu menukar stail penulisan supaya ia nampak lebih segar dan memenuhi citarasa orang muda masa kini. Oh, aku tidaklah terlalu tua bahkan memang tidak tua.

Atau mungkin aku perlu menjadi artis, ahli politik atau paling kurang chef selebriti untuk menarik perhatian pembaca untuk mengikuti blog aku ini.

Atau… mungkin… aku... perlu sedar hakikat yang aku patut bersara awal daripada dunia blog ni…

Aku kata:
Teruslah menulis walau tidak ada orang yang membaca. Teruslah mengajak orang berbuat kebaikan walaupun tidak ada orang yang mengikutinya. Kerna nilai sesuatu perbuatan itu bukan terletak pada hasil. Tetapi pada usaha dan niat seseorang itu. Sesungguhnya Allah tidak memandang hasil kamu tetapi Dia memandang usaha kamu.

5 comments:

  1. Terus je menaip. Blog Coretan Tinta Berdakwat tu tak femes macam Memburu Cinta Hakiki pun, tapi dah lebih tujuh tahun penulisnya dengan penuh sabar menaip.

    Oh...

    ReplyDelete
  2. kalo jadi artis ke hape..mudah je blog terkenal..income pun masyuk..huhu

    ReplyDelete
  3. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails