Others

Meh le follow...

Monday, August 22, 2011

Kau rasa aku hensem tak?

Kau rasa aku hensem tak?

Aku rasa aku sangat hensem. Malah kehenseman aku setaraf dengan Brad Pitt.

Apa? Kau kata aku perasan?

Tak lah, aku bukan perasan! Ini betul-betul! Bukan cobaan!

Apa bukti aku hensem?

Buktinya kau pergi tanya lembu kat padang.
Confirm dia akan kata aku lagi hensem dari dia.

 
Kau kata aku gila?

Lantak kau la.
Yang penting aku yakin aku hensem.

Sebab ciptaan Allah tu sangat cantik dan sempurna.
Hensem/cantik dari segi paras rupa tu adalah subjektif semata-mata.
Hakikatnya Allah dah ciptakan kita cukup cantik & sempurna.
Justeru, bersyukurlah dan terimalah diri kita seadanya.

So sekarang. Aku nak tanya lagi sekali.

AKU HENSEM TAK??????

Huahuahua.. Tak payah jawab, aku dah tahu jawapannya. Hah hah..
 
"Sesungguhnya kami telah menciptakan manusia dalam bentuk yang sebaik-baiknya" (surah at-Tin ayat 4)
 

Diinspirasikan dari entri cik Anin 
Psstt: Aku tak ensem pun. Tapi manis tu ada la.. Hehe.. ;-)

12 comments:

  1. alia tak cantik pongg~ tapi comel tuh ada lah..
    *sila muntah lepas waktu berbuka.. HAHA

    ReplyDelete
  2. hahaa!! ingt tuan blog perasan..buat gabra jer..huhuuu!!

    ReplyDelete
  3. AliaJustea:
    Tak yah tunggu buka, skrg nie pon dah terasa nk muntah.. haha.. just kidding.. kamu mmg cumil la.. ;-)

    Eykin Bakri:
    Alahh, jgn la tipu.. X baik tau..

    Bulat:
    Tuan blog sedar diri ok.. Haha..

    ReplyDelete
  4. Salam kenal , singgah dan follow sini.. jom singgah belog saya..

    http://www.sinarraudah.com/2011/08/jatuh-cinta-dengan-budu-layan-colek.html

    ReplyDelete
  5. kak anin memang inspirasi ko kan :P sebab tu aku hensem

    ReplyDelete
  6. maknanya tak de la manusia yang tak sempurna ye??

    ReplyDelete
  7. Amy Syaquena:
    Salam kenal gak.. :-)

    aNdi.Hanin:
    Engkaulah sumber inspirasiku.. hehe

    aimi adilah:
    Macih2 (dgn seikhlas hati).. ;-)

    syrupmasin & Jasman:
    :-) Hanya mampu trsenyum..

    diana:
    Dri pndangan mnusia mgkin mereka akan kata yg cacat tu x smpurna.. Tpi dri pndgn Allah, Dia dh ciptakan sbaik-baiknye.. Wallahua'lam..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails