Others

Meh le follow...

Thursday, February 23, 2012

Hai semua.........

Hai semua.. Masih mengenali diri ini? keh keh... aku dah rase cam pelik pulak bila tiba-tiba teringat yang rupa-rupanya aku ada blog.. huhu.. Kemalasan mengupdate di tahap yang maksima ditambah lagi dengan kelajuan berukben yang lebih lambat dari kura-kura...

Aku ingat nak lelong lah blog nih.. Blog aku cantik woo.. Kaler biru-biru.. ada awan-awan.. header pun bleh tahan, ada sape2 nak beli tak? Aku jual murah je.. heh heh..

Ok entry aku pendek je kali nie.. Sapa rasa2 nak suruh aku wat entry panjang berjela cam biasa tu silalah wat special request ye... 

Ehh, jangan lupa tawaran aku tu? Cepat2! Selagi blog aku ni masih ada di pasaran!!! Lelong! lelong!!!


~SEDIKIT PESANAN~
Blogger Muslimah tidak menjadikan pujian orang sebagai matlamat. Apatah lagi pujian terhadap rupa paras.

“Comelnya Kak Zaza(bukan nama sebenar).”

“Ayu la Kak Zazi(bukan nama sebenar).”
...
“Wah, lawanya Kak Zus(bukan nama sebenar.)”

Sekiranya inilah yang muncul pada komen-komen setiap postnya, maka sepatutnya blogger Muslimah bermuhasabah. Apakah yang sebenarnya telah dia lakukan? Dia sebenarnya membawa manusia pulang kepada Allah SWT, atau sebenarnya membuatkan orang terpegun dengan kecantikannya? 
 Sumber:Hilal Asyraf(Official)

2 comments:

Related Posts with Thumbnails