Others

Meh le follow...

Thursday, September 5, 2013

Iklan penyemak blog

Aku nak tanya sikit. Korang perasan tak iklan yang duk menempel kat sebelah kiri blog aku nih? Agak-agak apa perasaan korang bila datang blog aku je mesti nampak iklan ni? Ada rasa semacam tak? hehe..

Sebenarnya aku pun tak tau dari mana datangnya iklan ni. Nak kata iklan dari Nuffnang rasanya bukan. Content dia pulak memang boleh buat kopiah lebai-lebai tercabut. Tak pasal-pasal aku dapat saham dosa sekali sebab mengiklankan benda tak senonoh.

Nampak tak belah kiri tu? Kalau tak nampak, refresh blog aku ni banyak-banyak kali. Mesti punyalah muncul gambar 18sx tu.

Dah! Dah! Tak payah kau nak pandang lama-lama sangat. Biasa mata tu. Nakal!

So, aku nak tanya nih.. Ada tak sesesiapa yang tahu macam mana nak buang iklan ni? Takkan tak tahu kot? Kata blogger sejati. Heh heh..

Aku dah try godek2 kat akaun blogspot aku tapi still tak jumpa setting untuk buang benda alah ni. Please, please kalau ada yang tahu harap tolong share dengan aku.

Tolong ek!!! Iklan ni mengganggu kesucian blog aku je. Habis dah tak teruna blog aku sekarang nih. Huahua.... Tolong ye..! Siapa tolong nanti aku bagi 20 sen. Boleh buat bayar duit minyak.. ehhh.. haha..
Aku kata:
"Kalau tak mampu nak tambah pahala, jangan pulak kau jadi penyebar dosa.."

10 comments:

  1. Perasan....serabut betul....I hope you find a way to remove the advertisement.... mohon mintak simpang drp jadi kat I huhuhu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah.. serabut betol.. tuan blog pun dah rasa menyampah nk buka blog sendiri..

      Delete
  2. tau xpe.. hilang kesucian mate ni ha.
    Hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. perempuan klo tngok okey lagi.. yg lelaki la kesian.. hehe..

      Delete
  3. Dah lama perasan, dan memang rasa semak pun...

    Sebab tu kalau nak bukak blog ni, guna telefon je, langsung tak keluar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgan tangan duk gatal click iklan2 tu dah la.. hehe..

      Delete
  4. hihihih akk tegerak gak nk tegur ari tu...

    tp akk x pk awk yg nk ltk bnde tu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian sy kak.. x pasal2 org pikir buruk nti.. huhu.. jahat btol la pengiklan tu.. sukahati je guna blog org tanpa kebenaran..

      Delete
  5. done follow sini no. 1104
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. iklan tu kat semua blog ada....kat mana2 website pon ader.....rimas sbb kena klik sana...klik sni utk tutup.....pendek kata kat mana2 ada....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails