Others

Meh le follow...

Tuesday, July 19, 2011

Award untuk Encik Reza

Assalamualaikum... Setakat nie Encik Reza dah dapat dua award dari insan-insan baik hati yang sudi bagi award kat Encik Reza. Orang kata, kalau kita nak orang hargai dan suka kat kita, jadi kita kena la hargai orang tu dulu. Tak gitu Cik Gayah? Hoho..

First award Encik Reza dapat dari adeq Hazwan disebabkan Encik Reza dengan secara tak sengaja telah menjadi follower ke-200 beliau. Justeru, beliau dengan berbesar hati telah sudi menghadiahkan award nie kat Encik Reza.

Suka dengan blog Hazwan ni sebab blog beliau sangat cantik & kemas walaupun simple. Background batu-bata dalam blog beliau telah membuatkan blog beliau nie nampak menarik. Hazwan akan ambik PMR tahun nie. Jadi kita doakan dia dapat result yang best ye. Jemput la datang blog Hazwan. Kat bawah nie award yang dia bagi kat Encik Reza.


Award yang seterusnya Encik Reza dapat dari cik Zila sebab Encik Reza telah bersusah payah mengklik button follow kat blog beliau. Disebabkan beliau sangat menghargai Encik Reza & follower-follower lain yang telah bersusah-payah mengklik button follow tersebut, maka beliau pun menghadiahkan la award nie. Comel je award beliau. Best kan cik Zila nie.

Blog cik Zila nie warna pink. Walaupun kebanyakan brother-brother jantan lagi gagah perkasa macam Encik Reza sangat anti dan tidak menyukai warna pink, tapi Encik Reza sangat suka dengan warna pink blog cik Zila nie. Pink dia sangat lembut dan nampak tenang je. Blog beliau pun sangat cantik menarik tertarik walaupun simple. Singgah la kat blog beliau, nescaya anda tidak akan rugi. Haha. Macam-macam info, cerita, & tazkirah yang anda boleh dapat.


Mekacih bebanyak la sebab sudi bagi award kat Encik Reza. Dan kepada yang telah meng'review' serta mempromosikan blog Encik Reza kat blog mereka, Encik Reza nak ucapkan berbanyak terima kasih gak. Hope kita boleh jadi kawan sampai bila-bila k. Bukan sahaja kawan dalam dunia blog nie, tapi kawan kat dunia luar sana jugak. Terima kasih jugak kepada yang sudi follow, jengok, skodeng, baca, komen, kritik dan yang sewaktu dengannya kat blog nie. Hoho. Macam buat acknowledgment dalam assignment pulak rasanya. Haha. Thankz semua.  

8 comments:

  1. hehehe..nice..love it ^^
    thanks bro reza

    ReplyDelete
  2. nice...nk terjah dorang lah :)

    awk x ambil button yg sy bagi utk my followers pun huhu :(

    ReplyDelete
  3. Muhd Hazwan & cahaya azyla:
    Welcome.. :-)

    [sutera kasih]:
    Eh, ade ek? X prasan plak.. Yg mne satu ye button nye?

    ReplyDelete
  4. bestnye dapat award! azie tak pernah merasa :)

    ReplyDelete
  5. waaahhh!


    untunglah dpt award kan =)

    ReplyDelete
  6. ♛ Azie Azra ♛: Ini pun baru la nak merasa.. huhu.. esok2 ade la tu.. :-)

    KimiCnoL:
    comel2.. nak ke? haha..

    muhamad hanif:
    Rileks la bro.. award je kot.. bukannye menang blogger of the year pon.. hihi.. :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails