Others

Meh le follow...

Monday, July 9, 2012

Mana pergi wehhhh????

Lama dah rasa tak update blog. Sejak beberapa bulan kebelakangan nie sangat bust dengan macam-macam assignment, test, presentation dan lain-lain hal lagi. Padahal hari-hari jugak aku online cuma malas je nak update blog. Wohho..

Aku tak tau nak cerita apa. Sungguh aku merasa sangat pelik dan janggal mengupdate blog seolah-olah baru membuat blog gayanya. Aku sebenarnya nak tunjuk bukti yang aku memang betol-betol busy. Nah bukti kat bawah nie. 
See? Salah satu aktiviti ke'busy'an aku. Tong sampah pun boleh jadi meja mentaruk laptop. Geliga tak kami? Hoho..

Ini laluan bilik-bilik lecture sebenarnya. Selamba badak je kitorang jadikan port lepak buat assignment. Terpaksa beb. Nak pakai internet punya pasal.. Cuti hari Ahad time nie.. 

Babay. Abis dah cerita.... :-)

12 comments:

  1. uish.... nie kerja korak.... report kt pak guard =P

    ReplyDelete
  2. wahhh advance sungguh...semua sebab assignment kn... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assigment punya psal la.. smpai sanggup melukut ditepi gantang.. haha

      Delete
  3. Replies
    1. buat buang sampah la.. buat apa lagi.. haha.. nak buat jadi meja letak laptop pun bulih... :-)

      Delete
  4. geliga sungguh laaa korang ni..
    nak line internet punye pasal, ade je idea kreatif kluar ek..
    haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails