Others

Meh le follow...

Tuesday, June 21, 2011

Follower ke-200


Waahhh, tahniah-tahniah. Dalam masa tak sampai sebulan je, follower En. Reza dah meningkat dari 100 ke 200. Sebelum ni, blog ni ambil masa setahun setengah untuk mencapai follower ke 100. Alhamdulillah..

Aduss, memang menyampah kan! Setakat 200 apelah sangat. Ben Ashaari ngan Hanis Zalikha tengok pun boleh geleng kepala. Hoho..

Justeru, dengan suka hatinya En. Reza nak promote follower yang bertuah iaitu follower ke 199, 200, 201 & 202.

Follower yang ke-199 ni tak dapat dikesan sebab beliau tak letak link ke blog beliau. Beliau hanya dikenali sebagai MFM aje. 

Hishyamuddin pulak telah menjadi follower yang ke-200 untuk blog En. Reza ni. Blog beliau diberi nama TENTANG-TENTANG. Nama blog beliau memang pelik sikit. Blog ni memang best. Ayat sempoi-sempoi je. Sudi-sudi la jengok blog beliau. 

Follower yang ke-201 pulak ialah tuan kepada belog INI WILAYAH SEPET KUKU. Nama blog ni lagi pelik. Hehe.. bukan pelik, tapi kreatif namanya. Nak tarik pembaca mestilah kena ada idea-idea yang keatif kan. Macam blog ni jugak. Meh le singgah.

Follower untuk angka best 202 pulak ialah Aisah yang merupakan tuan kepada blog MACAM SEDAP. Apa yang macam sedap tu? Singgah la kat blog beliau. Pelbagai rahsia akan terbongkar. Hehe.. singgah ye.. 

Sekianlah sahaja entri untuk blog-blog bertuah kali ini... Jumpa lagi ye.. :-)

3 comments:

  1. wah.. tahniah en reza... dah ada 200 lebih follower... (clap... clap... clap...) :-)

    ReplyDelete
  2. tahniah3x...happy blogging and gudluck!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails