Others

Meh le follow...

Friday, May 4, 2012

Titiskanlah air matamu itu...

Bilakah agaknya kali terakhir kita menangisi akan dosa-dosa & kejahilan diri? Atau tidak pernah sama sekali...?

Menangislah! Titiskan air matamu itu kerana Tuhan. Kerana air mata itu boleh saja menjadi saksi penyesalan & bukti yang engkau benar-benar takut kepada Tuhanmu...

Mereka yang tidak pernah menangis kerana Tuhan adalah mereka yang keras hatinya dan jauh dari Tuhan...



5 comments:

  1. waktu akhir saya menangis. waktu baca satu buku ni. and yeah, bila ustaz baca surah as-sajadah serta tafsiran. kadang-kadang, ada juga rasa segan kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh.. lembutnya hati, itu yg mudah mnangis.. bguslah.. :-)

      Delete
  2. assalamualaikum abg, abg saye ni budak form 3.sebenarnya saya nak mintak sangat2 abg sedekahkan saya buku ni http://www.hidayah.com.my/site/index.php?page=shop.product_details&category_id=11&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=1430&option=com_virtuemart&Itemid=60 .Walaupun saye dah ade quran yang beserta terjemahan tetapi saya tidak memahami apa kisah di sebalik ayat tersebut.Sebab tu lah saya nak minat abg dapat tolong sy.saya cadangkna abg beli online jer dekat website tu and then letakkan alamat rumah saya sebagai alamat penghantaran.tapi sebelum tu saya nak mintak abg halalkan buku yang abg sedekahkan dekat saya sebab sya takut tak berkat nanti kalau sy baca.Inysallah, ilmu yg saye dapat dari buku tu, abg pun turut sama dapat pahala.abg hantar emel kepada saya.email saya adihazmi@live.com .nanti saya bagi alamat sy melalui email.saya harap sangat2 yg abg boleh bantu sy.memang saya berminat sangat2 dengan buku tu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails