Others

Meh le follow...

Friday, September 23, 2011

Lagi entri stresssss...


Argghh.. Aku tak suka jadi budak baru. Macam-macam hal nak kena setel. Itu nak kena hantar, ini nak kena isi, jumpa orang sana, jumpa orang sini..

Nak kena register subjek la, wat kad matrix la, itu la, ini la, bla bla bla... 

Rabu lepas aku ngan kengkawan  pergi kampus lama iaitu UiTM Segamat ingat nak settlekan hal-hal yang tak setel. Tup-tup bertambah-tambah lagi masalah.

Nak ambil slip keputusan MUET kat HEP tapi puan kat HEP tu kata dah postkan kat umah. Jenuh mak aku selongkar satu umah tapi tak jumpa. Sian kat mak aku. 

Lepas tu singgah pejabat 'KO' nak ambik sijil tamat kokurikulum, tapi rupanya tak siap-siap lagi sebab masa print mini transkrip dulu, nama bapak aku tertinggal. Bukan salah aku, salah printer tu la.

Paham  ke cite aku ni????????? Erkk..

Selesai urusan kat UiTM Segamat, gerak pula pergi Bandar Segamat, tapi tetiba baru teringat surat pengesahan tamat pengajian  lupa nak ambik. Kena la patah balik. Ohhh.. macam-macam hal.

“Eleh, ujian punya kecik pun kau dah mengeluh ke? Itu belum lagi ujian kat dalam kubur ngan padang Mahsyar nanti!!!!”

13 comments:

  1. lek2.. biase lh 2 bdk baru.. lek tok slbn 2 nie je kne pening sal bnde2 nie.. bler dh setel smeua akn rse dunia nie ana yg punya :)

    bdk segamat rupe ny ahahahhahaha :)

    ReplyDelete
  2. len kali buat checklist, xde la yang terlupa nak ambil...

    ReplyDelete
  3. ala lex r biasa la tu...budak baru la katekan...keh3

    ReplyDelete
  4. aimi:
    Hah hah.. nak tunggu dunia ana yg punya tu yg makan masa.. yup.. sy budak segamat...

    ishiko:
    yup.. biasa la tu kan..

    Muhammad Syahmi:
    Semua yg nak kena settle tu dtg secara mengejut... x sempat nk wat checklist.. maybe lain kali bleh praktikkan..

    An Najwa:
    Bdak baru mmg begitu.............. ;-)

    ReplyDelete
  5. Saba2.. Stress tu utk org yg nrml jd anda normal.. Yeh!

    ReplyDelete
  6. huhu... sabar2.. biase lah tu ^^

    ReplyDelete
  7. haha...rilek2 jgn stress...biase la 2...ble baru masuk...orang kate pengalaman la 2...hehe... :)

    ReplyDelete
  8. dugaan kat dunia ni gurauan je sebenarnya..akhirat baru betul2 punya.

    ReplyDelete
  9. Terima kasih semua..................... :-)

    ReplyDelete
  10. weh muet mmg post kat rumah la..kalau hilang tu pi cari kat pejabat muet.

    pengesahan tamat blaja akk tak buat pun, sijil kO akak tak amik pun..

    sekian, akak ko yang terel :P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails